APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL"
APICULTURA : Forum-ul STUPARITUL , este un forum de apicultura infiintat pentru uzul apicultorilor romani si apartine site-ului www.stuparitul.com
Lista Forumurilor Pe Tematici
APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL" | Reguli | Inregistrare | Login

POZE APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL"

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Lolo pe Simpatie
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 52 ani
APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL" / ECHIPAMENTE SI UTILAJE APICOLE / inmatriculare camion ca autopavilion  
Autor
Mesaj Pagini: 1
bluecorsa-PDG
apicultor

Din: Curtea de Arges
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
Salutare , ma intereseaza daca se poate inmatricula un autocamion mercedes ca si autopavilion apicol, si daca se poate ce taxe sunt, costurile de intretinere pe an. am o astfel de masina si mi-ar parea rau sa nu mai pot pleca cu ea din cauza taxelor. as face un pavilion pe ea si sa o inscriu astfel. Se poate? are cineva? Ce taxe se platesc? miultumesc.

pus acum 14 ani
   
pupemea
CLUB STUPARITUL

Din: Cisnadie 23 01 1968
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5230
Avem colegi care lucreaza in politie.Acestia pot ajuta la o adica fiind mai aproape de informatie.

_______________________________________
A-l urma pe Hristos nu are nici un sens, daca nu are tot sensul din lume.
Oamenii nu ajung in iad din cauza pacatelor.Si nici in rai din cauza lipsei de pacat.Acceptarea lui Hristos sau nu, este ceea ce ne imparte.
Fericirea este simpla.Dificil este sa fi ...simplu.

pus acum 14 ani
   
bluecorsa-PDG
apicultor

Din: Curtea de Arges
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
pai daca e cineva care stie sau care are o astfel de masina inscrisa ca autopavilion... ma intereseaza sa fac chestia asta sa pot pleca asa anul asta.... multa miere!

pus acum 14 ani
   
linde
apicultor

Din: Turda
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 169

bluecorsa-PDG a scris:

pai daca e cineva care stie sau care are o astfel de masina inscrisa ca autopavilion... ma intereseaza sa fac chestia asta sa pot pleca asa anul asta.... multa miere!

Salut ,PDG
Am astfel de masina ,se poate.
Tre sa mergi la un RAR sa stai de vorba cu ing de la omologari,el iti v-a pune niste conditiiin care tre sa te incadrezi .
----(nu umbli si nu modifici partea de rulare si gabaritul masini)
--respecti inaltimea la tipul de masina unde te incadrezi(probabil a ta sa fie carosata,dar sint niste date tehnice la tipul de masina pt inaltime ,asta o gaseste ing pe calculator date de constructor)
  --necesita o declaratie sa reiasa ca ai facut-o in regie proprie(atelierele firmele nu se iau in seama numai daca sint agreeate de RAR)
-- deci spui ca masina este facuta .(,si tre sa faci ceva pe ea ,pavilion ,rafturi,ori ce ca altfelasa cum este din fabrica nu o sa o omologheze altfrl de cum este.
dca mai ai neclaritati intra pe privat

camion scris:pai daca cineva care stie sau care are astfel masina inscrisa fac chestia asta pot

28.2KB


pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

linde a scris:


bluecorsa-PDG a scris:

pai daca e cineva care stie sau care are o astfel de masina inscrisa ca autopavilion... ma intereseaza sa fac chestia asta sa pot pleca asa anul asta.... multa miere!

Salut ,PDG
Am astfel de masina ,se poate.
Tre sa mergi la un RAR sa stai de vorba cu ing de la omologari,el iti v-a pune niste conditiiin care tre sa te incadrezi .
----(nu umbli si nu modifici partea de rulare si gabaritul masini)
--respecti inaltimea la tipul de masina unde te incadrezi(probabil a ta sa fie carosata,dar sint niste date tehnice la tipul de masina pt inaltime ,asta o gaseste ing pe calculator date de constructor)
  --necesita o declaratie sa reiasa ca ai facut-o in regie proprie(atelierele firmele nu se iau in seama numai daca sint agreeate de RAR)
-- deci spui ca masina este facuta .(,si tre sa faci ceva pe ea ,pavilion ,rafturi,ori ce ca altfelasa cum este din fabrica nu o sa o omologheze altfrl de cum este.
dca mai ai neclaritati intra pe privat

Salutari domnului Linde 
Va adresez și eu o intrebare, poate știți cate ceva.
Daca este un camion cu sistem BDF ( iese de sub containerul care ramine suspendat pe picioare ) amenajat cu stupi, mai trebuie omologat ? Deasemenea și remorca.
Asta pt. ca ar fi o varianta de a transporta mai multe containere cu același cuplu de transport.
Sa auzim de bine     


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
linde
apicultor

Din: Turda
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 169
adi hodis
Iti cunosc masina,la tine nu ar fii obligatorie omologarea,pt ca o poti aduce in ori ce moment la starea care este trecuta in carte, si asa treci ITP,iar pe sosele sa indeplinesti conditiile ce le au celelalte camioane similare,
problema omologari are avantaje si dezavantaje
avantaje: se incadreaza la transporturi speciale,deocamdata scutite de tahograf,daca apare vreo lege non euro avem sanse de scapare,La ITP mergi cu ce ai construit pe ea ,fara probleme,prin ani 90 eram scutiti de inpozit,acum legea  e abrogata.Ori ce lege ce apare in favoarea apicultorilor cu mijloace de transport esti avantajat.
Eu personal am incercat de mai multe ori sa facem o mobilizare a celor ce detinem mijloace de transport,sa sensibilizam pe cei de la ACA (alti nu avem)sa intervina la miniseru agriculturi (guvern)
____suventie motorina ( asemeni ca la cei ce lucreaza pamintul )
_____scutire inpozit
_____asigurare pe timpul cit circuli (1-3 Luni
_____atestat
______ autorizatie de transport
etc.....Nu de mult am incercat pe pagina lui Pupe ,dar un coleg a dus discutia in alta parte spunind ca sa lasam legile,el uita ca mai tirziu poate se v-a lovi de aceleasi probleme, dar asa este ,nu te doare nu te legi

Modificat de linde (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
iftimie
apicultor

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
Nu puteti face modificari ale suprastructurii camionului marca Mercedes decit numai la reprezentanta acestei firme,iar costurile sunt colosale.Pina la finele anului 2008,transformarea s-a  putut face si-n alte ateliere agreate de Ministerul Transporturilor,ocazie cu care am transformat si eu camioane din izoterme in: basculante,ptr. transport busteni,ptr.transport marfuri,cisterne ptr.transport lapte,petrol,dar si auto furgonete(inclusiv Mercedes) in autospeciale dotate cu bar,gratar,frigider,aragaz,destinate vinzarii ambulante de mici,spirtoase,cafele la tirguri si oboare.Nu incape vorba de a face modificari numai pe faptul ca ati da o declaratie pe proprie raspundere,ca doar nu construiti o trotineta ptr.copii,ci faceti modificari la un autovehicul rutier inregistrat ca tip(de firma producatoare).Daca veti fi amabil sa-mi transmiteti ceva poze,poate va ajut cu problema transportului tip containere.

pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

linde a scris:

adi hodis
Iti cunosc masina,la tine nu ar fii obligatorie omologarea,pt ca o poti aduce in ori ce moment la starea care este trecuta in carte, si asa treci ITP,iar pe sosele sa indeplinesti conditiile ce le au celelalte camioane similare,
problema omologari are avantaje si dezavantaje
avantaje: se incadreaza la transporturi speciale,deocamdata scutite de tahograf,daca apare vreo lege non euro avem sanse de scapare,La ITP mergi cu ce ai construit pe ea ,fara probleme,prin ani 90 eram scutiti de inpozit,acum legea  e abrogata.Ori ce lege ce apare in favoarea apicultorilor cu mijloace de transport esti avantajat.
Eu personal am incercat de mai multe ori sa facem o mobilizare a celor ce detinem mijloace de transport,sa sensibilizam pe cei de la ACA (alti nu avem)sa intervina la miniseru agriculturi (guvern)
____suventie motorina ( asemeni ca la cei ce lucreaza pamintul )
_____scutire inpozit
_____asigurare pe timpul cit circuli (1-3 Luni
_____atestat
______ autorizatie de transport
etc.....Nu de mult am incercat pe pagina lui Pupe ,dar un coleg a dus discutia in alta parte spunind ca sa lasam legile,el uita ca mai tirziu poate se v-a lovi de aceleasi probleme, dar asa este ,nu te doare nu te legi

Pai și eu am susținut sa facem ceva demersuri și santem cațiva cu camioane/mijloace cu MMA de la 3,5 to in sus.Nu ințeleg de ce atata pasivitate fiindca avem cui sa ne adresam dar trebuie sa fim mai mulți de 2-3, cat mai mulți.
Va mulțumesc pt. inf. referitoare la camionul meu dar varianta cu sistem BDF sa ințeleg ca nu dețineți informații ? 


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

iftimie a scris:

Nu puteti face modificari ale suprastructurii camionului marca Mercedes decit numai la reprezentanta acestei firme,iar costurile sunt colosale.Pina la finele anului 2008,transformarea s-a  putut face si-n alte ateliere agreate de Ministerul Transporturilor,ocazie cu care am transformat si eu camioane din izoterme in: basculante,ptr. transport busteni,ptr.transport marfuri,cisterne ptr.transport lapte,petrol,dar si auto furgonete(inclusiv Mercedes) in autospeciale dotate cu bar,gratar,frigider,aragaz,destinate vinzarii ambulante de mici,spirtoase,cafele la tirguri si oboare.Nu incape vorba de a face modificari numai pe faptul ca ati da o declaratie pe proprie raspundere,ca doar nu construiti o trotineta ptr.copii,ci faceti modificari la un autovehicul rutier inregistrat ca tip(de firma producatoare).Daca veti fi amabil sa-mi transmiteti ceva poze,poate va ajut cu problema transportului tip containere.

De la postarea d-lui Gigibir am luat aceasta poza și rog sa nu se supere.
Nu gasesc poza cu un camion Mercedes care are sistemul de incarcare al acestui container dar sigur ca știți despre ce este vorba.

camion iftimie scris:nu puteti face modificari ale camionului marca mercedes decit numai acestei

39.8KB


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405
Iata și un camion pt. containere, in fundal sant și remorci

camion iata și camion pt. fundal sant și remorci

39.3KB


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
iftimie
apicultor

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
Desigur,echiparea(ptr.transport) cu un (sau cu "n" bucati) container  ,chiar si apicol,nu implica modificari ale suprastructurii camionului(daca acesta ar arata ca-n poza expusa),dar trebuie asigurata si garantata siguranta transportului(ancorarea,in cazul unei frinari bruste sau a unui soc datorat unui eventual accident si recomand vizualizarea unei ancorari la containerele ptr. marfa).Dar nici nu-l poate inregistra ca apicol,deci nu va avea dreptul la inspectie tehnica la un interval de 36 luni,ci la 24 luni (aceasta fiind realmente doleanta colegului ce a postat).
Si nu poate sa rezulte pe alte cote de Lxlxh decit cele din cartea de identitate a autovehiculului!


pus acum 14 ani
   
bluecorsa-PDG
apicultor

Din: Curtea de Arges
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
Deci, pe mine ma intereseaza ca pe camionul meu sa fac rastel fix, inauntrul caroseriei care este cu prelata... Decupajele si toate cele... Ma intereseaza care sunt taxele si daca intra la itp ca si remorca apicola pe care o am la 3 ani. Eu vreau sa o īnregistrez ca apicol ca sa scap de itp din an in an si daca se restric?ioneaz? circula?ia in functie de norma de poluare sa pot circula cu non euro. Ma omoar? taxele si nu imi mai convine sa mai investesc si in reparatiile masinii alea care sunt, minore dar... Altfel sunt nevoit sa o vand sau la fier vechi cu o masina de care M-a? putea folosi ani buni cu investitii minime. Oricum o sa ma duc cu actele la rar si discut. Va tin la curent... Daca mai are cineva astfel de vehicule... Sanatate

pus acum 14 ani
   
Cristian IONITA
apicultor

Din: Bruxelles, Belgia
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3041
un pic off topic

Adi - tu parca ai un SR ?.... nu ai incercat sa-l inmatriculezi ca vehicul istoric? .... te scapa de multe belele si intradevar te baga in altele (ITP-ul il poti face doar la RAR), dar eu zic ca este o alternativa viabila ... si mai ales se poate dovedi profitabila. Astfel de vehicule or sa aiba valaore istorica daca sunt mentinute in stare originala


_______________________________________
in capitala europeana

pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

Cristian IONITA a scris:

un pic off topic

Adi - tu parca ai un SR ?.... nu ai incercat sa-l inmatriculezi ca vehicul istoric? .... te scapa de multe belele si intradevar te baga in altele (ITP-ul il poti face doar la RAR), dar eu zic ca este o alternativa viabila ... si mai ales se poate dovedi profitabila. Astfel de vehicule or sa aiba valaore istorica daca sunt mentinute in stare originala

Exact aceasta idee mi-a venit cand l-am vazut prima data, ca are șanse ca piesa de muzeu peste ani de zile.Nu va spun cat m-am bucurat cand am vazut starea lui, doar cauciucurile erau uzate.In rest ... totul funcțional.
Și mi-am propus sa-l intrețin și eu.
Atunci eram in cautare disperata de a inchiria un mij. de trans. și nu am gasit in zona unul disponibil nici dupa o luna de cautari.Avansul era dat pt. pavilion iarna se apropia simțitor.Și m-am decis sa iau camion.Am vizitat altul, un jaf paradit și la intoarcere spre casa l-am vazut pe acesta.Proprietarul l-a iubit fiindca nu-mi venea sa cred cand i-a dat lacrimi dupa ce l-am scos din gradina.
Diferența de aspect nu e mare acum fața de atunci, doar ca nu avea vopsea noua insa numa' bine a picat pe mana de vopsitor ( prima meserie cu 3,5 ani activitate).
Și așa arata azi

camion cristian ionita scris:un pic off topicadi parca ?.... incercat sa-l vehicul istoric? ....

54.2KB


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
TARAN
apicultor

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Aztazi am primit instiintare de la primarie referitor la taxe si impozite.
Am o raba de 16 to   impozit  897 lei  pe ani
Am un pavilion de 5 to si unu de 2,5 to,am un tractor de 650 si un autoturism cc.de1,8 pentru care impozit total 710 lei.
Deci in total 1607 lei,cere primaria!
Pe langa aceasta taxa urmeaza sa fac revizia tehnica la RAR la toate 5 vehicole,plus asigurarea,taxe de drum.Voi ajunge undeva la 4000 lei in cazul daca totul in regula nu am de reparat nimica.
Sant curios cine mai are raba si pavilioane tot atata taxe au de platit?
Sa mai zica cineva ca apicultura este scutit de taxe si impozite!!


pus acum 14 ani
   
Cristian IONITA
apicultor

Din: Bruxelles, Belgia
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3041
stai calm ... ca eu la ARO numai .... cica trebuie sa pltesc 2000 lei

_______________________________________
in capitala europeana

pus acum 14 ani
   
TARAN
apicultor

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210

Cristian IONITA a scris:

stai calm ... ca eu la ARO numai .... cica trebuie sa pltesc 2000 lei


Este socotit masina de teren in cat.Jeepurilor.
Eu cred ca daca duci in piata pt.ARO nici nu pot vinde mai scump!


pus acum 14 ani
   
gabysgg
apicultor

Din: Corbeanca Ilfov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 323
Am si eu o  inrebare pentru cunoscatori ,m-ar interesa cat de complicat este sa omologlez o remorca izoterma ca si pavilion ,mentionez ca este inmatriculata cu carte de identitate.remorca este ceva de genul poza de mai jos(sper ca posesorul pozei sa nu se supere)
Multumesc anticipat

camion o  inrebare pentru ,m-ar interesa cat complicat este omologlez remorca izoterma pavilion

48.5KB


_______________________________________
"Numai Bine"

pus acum 14 ani
   
TARAN
apicultor

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Trebuie sa te apelez la un ing.constr,devehicole,care are autorizatie sa faca proiect , trebuie sa ai act de provenienta,(contract de vanzare-cumparare).Cu aceste acte te duci la RAR ,politia .
Bafta!


pus acum 14 ani
   
milu56
apicultor

Din: Almeria la mediterana
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 308
Eu sunt de parere ca mai rentabil este containerul apicol,nu mai e nevoie de acte.

pus acum 14 ani
   
gabysgg
apicultor

Din: Corbeanca Ilfov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 323
Am si eu o intrebare legata de o remorca auto de 2100 kg sarcina utila 1500:
-exista posibilitatea ce sa ii fa o reomologare cu reducerera greutati maxine adica de la 2100 la 1400 kg??
Va rog mult   

camion intrebare legata remorca auto 2100 sarcina utila reducerera greutati maxine adica 2100 1400

6.9KB


_______________________________________
"Numai Bine"

pus acum 14 ani
   
Cristian IONITA
apicultor

Din: Bruxelles, Belgia
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3041
exista sigur

dar info se obtine direct de la RAR

o sa se faca omologare individuala
cred insa ca o sa iesiti mai ieftin daca o sa faceti scoala ptr categ E


_______________________________________
in capitala europeana

pus acum 14 ani
   
iftimie
apicultor

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
La remorca auto de 2100 kg ,cu sarcina utila de 1500 kg-exista posibilitatea ce sa faca  reomologare cu reducerera masei  maxime autorizata  la 1400 kg. pe baza unui proiect (pe care vi-l pot face eu sau un alt inginer autorizat RAR).
Este buna si scoala de soferi ptr categ E,cum va recomanda d-l Ionita,dar acea scoala nu va ajuta cu nimic la aceasta masa max.,deoarece d-stra cred ca ati facut referire la cit va permite sa tractati constructorul vehiculului tractator (inscrisa in cartea de identitate).In rest,numai bine.


pus acum 14 ani
   
gigibr
apicultor

Din: BRAILA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
adi   hodis  eu  nu  am  de ce   sa  ma supar  daca   tu  sau  altcineva   va  folosi  o  poza   postata  anterior de  mine   =D  si  eu  la randul  meu   copii  orice este  interesant  de pe  alte  site-uri    si  mi-am facut   un  obicei  ca  la  orice comentariu   pe  acest  site  sa  pun  si  o  poza  . O mare  problema in cazul  sistemului   BDF   nu  este  legata   de  ancorare  stabilitate   etc  .... acestea  domnilor   sant  STAS   si respecta   in togmai   prevederile   internationale   de transport  container  pe  apa  cale ferata  sau uscat  aici sigur va  spun ca  sant  in domeniu    problema  apare   la  faptul  ca  modificarile  aduse  containerului   cred ca trebuiesc  inregistrate   la RAR    nu  stiu   cei  care  fac containere   dormitor  birouri   la ce  legi   se  incadreaza    apoi  o  alta  problema   este ca   nu  exista   pe piata   camioanelor second  hand  nici  un  model  BDF   cu  tractiune  integrala   iar  eu  consider ca  cam asa  ar  trebui s a fie

camion adi  eu  nu  am  ce  daca  sau  o  poza 

39.2KB


pus acum 14 ani
   
gigibr
apicultor

Din: BRAILA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
sau  mai  bun asa  scuze  colegului  nostru   dar  macar  va  fii  mandru   de scula lui =D

camion sau  mai  bun asa  va  fii   de scula lui

36KB


pus acum 14 ani
   
gigibr
apicultor

Din: BRAILA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
alta  problema  domnilor  :::::::    orice   camion   care  doriti   sa   il  inmatriculati  ca  autovehicol  de   epoca   nu  trebuie sa  sufere   modificari  de structura  (adica  pavilionul  )sau cel  putin asa  stiam eu , ma  rog in arhiva   mea  am  gasit  si  solutia----are  si  macara

camion alta    ca  de  trebuie sa  )sau cel  putin asa  stiam

55.3KB

Modificat de gigibr (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
danielM
apicultor

Din: Bistrita-Nasaud
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 345

gigibr a scris:

sau  mai  bun asa  scuze  colegului  nostru   dar  macar  va  fii  mandru   de scula lui =D

Domnu gigibr nu da-ti mai multe detalii despre aest container, al carui coleg este, s-a mai postat undeva ceva in legatura cu acesta?
Multumesc!


pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

gigibr a scris:

sau  mai  bun asa  scuze  colegului  nostru   dar  macar  va  fii  mandru   de scula lui =D

Aiai-ai !!! 6 X 6 ...
-Gata-i somnu' meu !!!
Da' baiu-i   că-i non euro și sīnt curios ce taxe  trīntesc ăia care ... trudesc la ele.  


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
gigibr
apicultor

Din: BRAILA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
din  pacate   nu  imi amintesc  de unde am  luat  aceasta  poza de ami  sus  cu acel  6x6   cred  ca  dupa  un  site concurent garantat  6x6 este  mai  bun  de  cat  un 4x4    de  taxe  si  impozite  nu  zic ca  iar   ma  enervez  acestea  sant  masini  bune  daca  stii  sa  le ingrijesti   eu  am  avut in armata  si tare  mandru  eram  de  ele  apoi daca  tot  cautam tractiune  integrala  am  vazut  suficiente   modele  care pot  intra  la  categoria   vehicole  de  epoca .  EU vreau  sa vad cum as  putea sa  modific   sa  pun  pe  un  4x4sau 6x6 sau  mai  mult       un  container atunci   nu  ar fii  o  problema  nici de  timp  si nici  impozite  as  avea   10  containere    transportul  las  face  cu transcontainere inchiriate pana  in  zona   de  pastoral si de acolo  incet  incet   cu  camionul propriu   cu  integrala   prin  drumurile   neabordabile  UITE  ASTA   AR  MERGE  SUPER  BINE   PE  TEREN  ACCIDENTAT   CU  UN  CONTAINER  MONTAT   PE  EL     santem nebuni

camion din  imi unde am  luat  poza ami  sus  acel  6x6  ca 

44.1KB

Modificat de gigibr (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405
Hai ca e prea mult.
Dar cu 6 X 6 care, am vazut ce poate, poți merge liniștit cu remorcă dupa el și incarcat full, in teren pīna unde sa aiba floarea sub nas (albinele, nu șoferul)
Grija ploii, nu mai conteaza.


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
gigibr
apicultor

Din: BRAILA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
sigur ca este  prea  mult !   din  experienta  sant  de acord  cu  tine  ca  un  dac6x6  este  extrem de  bun dar  la  fel  de  greu  de  intretinut    raman  la  ideia   unui camion  4x4  modificat  in  BDF   si  eventual     un  tractor  mai  marisor  (tot integral ) pentru   asistenta  (dar si agricultura    ) cat  si  pentru tractat   pavilioane care  nu  vor  disparea prea  curand

camion sigur este  prea  mult   din  sant  cu  tine  ca 

28.5KB

Modificat de gigibr (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

gigibr a scris:

sigur ca este  prea  mult !   din  experienta  sant  de acord  cu  tine  ca  un  dac6x6  este  extrem de  bun dar  la  fel  de  greu  de  intretinut    raman  la  ideia   unui camion  4x4  modificat  in  BDF   si  eventual    un  tractor  mai  marisor   pentru   asistenta  (folosit  si  in agricultura apoi  nici  remorcile  pavilion  nu  vor  disparea prea  curand )

Mergem pe acorduri, adăugam idei ... discutam.
Daca este un astfel de tractor īn opțiune, deja camionul este cam in plus.


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
gigibr
apicultor

Din: BRAILA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
SANT  MULTI  DINTRE  NOI  CARE  COCHETEAZA  SI  CU  AGRICULTURA  !!!!!PENTRU  UNII  POATE  FII   IN  PLUS  CAMIONUL (pentru  mine  ca  camionagiu nu) IAR  SOLUTIA  PRACTICA  SI  AVANTAJOASA  ESTE  REMORCA  IN  SISTEM  BDF   CARE  ESTE  MULT  MAI  IEFTINA  1500 -3000EURO  AM  VAZUT    pe   autoscout

camion sant  noi  care  si  cu  unii  fii  plus  camionul

70.3KB


pus acum 14 ani
   
adi hodis
Moderator

Din: Batăr BH
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5405

gigibr a scris:

SANT  MULTI  DINTRE  NOI  CARE  COCHETEAZA  SI  CU  AGRICULTURA  !!!!!PENTRU  UNII  POATE  FII   IN  PLUS  CAMIONUL (pentru  mine  ca  camionagiu nu) IAR  SOLUTIA  PRACTICA  SI  AVANTAJOASA  ESTE  REMORCA  IN  SISTEM  BDF   CARE  ESTE  MULT  MAI  IEFTINA  1500 -3000EURO  AM  VAZUT    pe   autoscout

Cunosc preferința camionului către care tind și eu insa trebuie și descarcare.
De aceea am fost in favoarea acelui tractor (daca este inclus in opțiune) + că e 4 X 4.


_______________________________________
Albinutele = viata ... importantele albinute ... '' daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ''http://ADIHODIS.sunphoto.ro

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la