APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL"
APICULTURA : Forum-ul STUPARITUL , este un forum de apicultura infiintat pentru uzul apicultorilor romani si apartine site-ului www.stuparitul.com
Lista Forumurilor Pe Tematici
APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL" | Reguli | Inregistrare | Login

POZE APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL"

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazy_hell_angel
Femeie
25 ani
Gorj
cauta Barbat
25 - 53 ani
APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL" / ECHIPAMENTE SI UTILAJE APICOLE / camion 4*4  
Autor
Mesaj Pagini: 1
pngflorin
apicultor

Din: Odobesti, VN , 19.01.1977.
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3226


_______________________________________
Miere dulce si vanat in catare !


pus acum 16 ani
   
pupemea
CLUB STUPARITUL

Din: Cisnadie 23 01 1968
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5230
Danemaca?
160 PS? Nu mai agheti nimic?
In rest, scula de distractie si de necaz


_______________________________________
A-l urma pe Hristos nu are nici un sens, daca nu are tot sensul din lume.
Oamenii nu ajung in iad din cauza pacatelor.Si nici in rai din cauza lipsei de pacat.Acceptarea lui Hristos sau nu, este ceea ce ne imparte.
Fericirea este simpla.Dificil este sa fi ...simplu.

pus acum 16 ani
   
pngflorin
apicultor

Din: Odobesti, VN , 19.01.1977.
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3226
pretul si km mi sa parut interesant...........

6000 de euro si 2500 de km ???????????


_______________________________________
Miere dulce si vanat in catare !


pus acum 16 ani
   
nissan
apicultor

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14
pretul este bun............curios este taxa de mediu

pus acum 15 ani
   
nissan
apicultor

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14
am fost pe situl original....si am vazut....au fost la armata germana....sunt unele si pe la 5000 de euro...as fii curios cat este taxa de inmatriculare(de mediu la nou)...?

pus acum 15 ani
   
pupemea
CLUB STUPARITUL

Din: Cisnadie 23 01 1968
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5230
Non euro!! Taxa maricica.
Merita luat si neinscris - pe coclauri.Astfel, "distractia" e cam scumpa.


_______________________________________
A-l urma pe Hristos nu are nici un sens, daca nu are tot sensul din lume.
Oamenii nu ajung in iad din cauza pacatelor.Si nici in rai din cauza lipsei de pacat.Acceptarea lui Hristos sau nu, este ceea ce ne imparte.
Fericirea este simpla.Dificil este sa fi ...simplu.

pus acum 15 ani
   
nissan
apicultor

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14
am vazut adineauri....oricum merci....taxa de mediu 14702 euro

pus acum 15 ani
   
Mishu05
apicultor

Din: Bucuresti/Vatra in Arges
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 219
Taxa de mediu pentru camioane mai vechi de 15 ani cu capacitate cilindrica 6-7000cmc  este de aproximativ 2700 euro.
Tipul asta de camion ( iveco) este foarte raspandit in Germania , Olanda, Danemerca, au fost folosite ca si camioane standard in fortele armate NATO , se gasesc de vanzare de la 6-7000 euro pana la 12 000 euro cu media la 8500-10000 euro in general . Are spatiu util de 5m X 2.45m si pare destul de inalt ( garda la sol). Asta poate fi un dezavantaj uneori, daca e plin cu stupi pe 2 randuri pentru ca are centrul de greutate foarte sus dar si un mare avantaj pe hartoape ca nu dai cu fundul de pamant. Nu stiu cat de fiabile sunt motoarele asta cred ca e singura problema la un camion din asta pana la urma, caroseriile par in stare foarte buna. Sunt si la 3000-20 000km ( practic in 20 ani de la productie km astia nu inseamna nimic, e masina tinuta in hangar) dar si la 150-250 000km . Motoarele au 6 cilindri, sunt bune din punct de vedere al conceptiei, motor clasic de camion,  teoretic fiabil. Un lucru e cert, oricat de bine realizate ar fi fost , in 20 ani sunt sanse maricele ca tot ce inseamna piese de cauciuc/plastic sa se fi coclit/spart/crapat/deteriorat masiv. Eu vad motorul ca punctul critic al ansablului, daca motoarele sunt bune sau pot fi reparate usor si cu costuri minime, masina asta s-ar putea dovedi scula ideala pentru pastoral la noi. E scurta, are 4X4, costa putin, se poate atasa remorca, se pot pune stupi pe 2 randuri, e facuta pentru armata. Exista mai multe posibilitati:
1. motorul asta sa mai fi fost folosit si pe camioane comerciale, sa fie un motor foarte comun si sa existe piese de schimb din abundenta de asemenea sa fie usor de reparat, orice mecanic de camioane sa zica : aa..pai e simplu, se face. Un fel de dacia la care oricine se baga si o repara.
2. sa fie un motor special, folosit doar la armata si sa nu mai gasesti asa usor piese de schimb pentru el sau sa fie dificil de reparat.
3. sa aiba "bube" din cele mai diverse, pentru care nu merita sa te complici cu asa ceva: transmisie defectuoasa, electrica dificila/cu sanse sa se strice repede, turbina/curele/filtre/conducte care nu sunt bine realizate sau conceptul general al masinii sa fie prost.
4. sa consume mult. asta in conditii de utilizare pentru pastoral nu ar fi mare lucru, nu mergi zeci de mii de km/an. Numai bine ca iti calculezi cu atentie traseul.

Din ce stiu eu pot presupune:
1. e camion de armata, facut la sfarsitul anilor 80 -> e totusi cat de cat bun chiar daca e iveco. Ca o nota, exista si MB aproape identice, insa mult-mult mai rare si mai scumpe.
2. pe de alta parte, piata e plina de asa ceva, sunt multe anunturi. Insa poate e un camion prea mic pentru activitati comerciale normale si toti se feresc de un "ceva" cu suprafata benei de 12-13-14mp, orice camion din clasa asta are mai mult de atat.

O informatie "calda" de la un vecin care se ocupa cu firma de transport si al carui frate e mecanic de camioane: dom'le, orice camion MB/MAN/DAF/etc mai vechi de 10-12 ani e un produs foarte bun, si oricat de dus ar fi motorul cu 2-4000 euro il faci, orice ar fi . Asta ma face destul de optimist apropo de acest camion, asa cum am mai spus pare scula ideala pentru pastoral in orice conditii.
Trebuie ca cineva sa se duca, sa cumpere, sa il aduca in starea normala de utilizare sa nu iti fie teama sa te urci in el si sa pleci .
Pentru zona asta de utilizare si dotari un concurent ar mai putea fi camioanele romanesti cu 4X4 , acele DAC de armata. Acolo platforma are 6 m insa tot din informatii de la un prieten care a lucrat la armata situatia era : din 6-7 care erau in curte, doar 1 pornea la cheie, restul aveau probleme mai mareu.
E risc..eu personal as lua unul care are cel putin 100 000km, care a fost utilizat cat de cat.
Iar la final..iata un camion MAN care pe mobile.de costa 12 000 euro. Are pat in cabina, 2X4, garda la sol mai mica decat iveco de armata..dar arata foarte frumos si trainic.

camion 4*4 taxa mediu pentru camioane mai vechi ani capacitate cilindrica este 2700 euro.tipul asta

60.7KB


_______________________________________
Poze apicole si nu numai:

pus acum 15 ani
   
Mishu05
apicultor

Din: Bucuresti/Vatra in Arges
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 219
Volvo, 14 500 euro. Bena foarte mare, cred ca are 6.5-7 m. Nu imi dau seama cat de mult conteaza :
1. 4X4. cat de dese sunt situatiile in care e nevoie de tractiune integrala pentru a intra/iesi de pe coclauri, daca chiar e musai sa ai asa ceva sau e mai simplu sa stai cu 1 zi in plus si sa nu dai banii astia doar pentru ca are 4X4.
2. garda la sol / ampatamentul. Asta depinde prin ce hartoape trebuie sa treci pentru a ajunge la destinatie . Cu cat e mai mare spatiul utili ( masina mai lunga) cu atat e distanta intre axe mai mare -> risc mai mare sa o atingi de drum.

camion 4*4 volvo, 500 euro. bena foarte mare, cred are 6.5-7 imi dau seama cat mult conteaza 4x4.

36.9KB


_______________________________________
Poze apicole si nu numai:

pus acum 15 ani
   
Mishu05
apicultor

Din: Bucuresti/Vatra in Arges
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 219
Scania, 14.500 euro. Asta are si macara, bena e scurta imediat cum se termina axa spate. In general astea au fost folosite la transportul fierului beton/profile metalice si de aceea au si macara destul de puternica. Poate pentru stupi nici nu trebuie ceva atat de masiv, cred ca e supra-dimensionata pentru albinarit.

camion 4*4 scania, 14.500 euro. asta are macara, bena scurta imediat cum termina axa spate. general

31.2KB


_______________________________________
Poze apicole si nu numai:

pus acum 15 ani
   
Mishu05
apicultor

Din: Bucuresti/Vatra in Arges
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 219
Volvo , 18 500 euro. Bena mare, macara, cabina extinsa cu pat de dormit.
Mai am si cateva poze cu MB, Scania, Man. Se gasec si la 10-12-15 000 euro dar deh..pret mic..risc crescut. Se gasesc multe la 15-20 000 euro si par in stare foarte buna unele chiar merita, cu o reconditionare minima sunt camioane care au sanse sa tina 1 mil de km
Cum creste anul, peste 95-96 deja preturile se duc la 23-25-30 000 euro. Am studiat destul de mult oferta de la nemti cu un pic de cautare se poate gasi ceva frumos. Problema e in cat timp se amortizeaza o investitie de genul asta si poate de asta merita mai mult ceva ieftin, pana la 12 000 cu totul. Ceva mai mare e musai sa il folosesti si in afara sezonului nu de alta dar e pacat de el sa stea degeaba.
Sper ca nu v-am plictisit

camion 4*4 volvo 500 euro. bena mare, macara, cabina extinsa pat dormit. mai cateva poze mb, scania,

51.9KB


_______________________________________
Poze apicole si nu numai:

pus acum 15 ani
   
Mishu05
apicultor

Din: Bucuresti/Vatra in Arges
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 219
Am gasit si MB care arata fix ca si iveco, doar ca e de firma mai buna. 14 900 euro. Motor un pic mai mic, km mai multi, verificare extinsa facuta in 1999 ( din cata germana inteleg eu ) .

_______________________________________
Poze apicole si nu numai:

pus acum 15 ani
   
pngflorin
apicultor

Din: Odobesti, VN , 19.01.1977.
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3226

pupemea a scris:

Non euro!! Taxa maricica.
Merita luat si neinscris - pe coclauri.Astfel, "distractia" e cam scumpa.




off road..........


_______________________________________
Miere dulce si vanat in catare !


pus acum 15 ani
   
pupemea
CLUB STUPARITUL

Din: Cisnadie 23 01 1968
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5230
daca alegem camion pentru stupi, tre' gandit si in perspectiva.
Exemplele prezentate de colegul Mischu sunt elocvente.
Cu aceiasi bani se poate lua ceva mai adecvat (spatiu ,cai,viteza,fiabilitate)

poate ma repet.Au fost 3 ani cand nu am cuplat 4x4.
Iar in anii cand am cuplat, s-a intamplat pentru ca am intrat constient de posibilitatea de a ramane in noroi.
Am colegi ce nu pot cupla nici macar axa spate si fac pastoral (in aceleasi masive) de 10-20 ani.
Dar cu un camion ce cupleaza axa tractoare+lanturi sau gheare de noroi,te scoate cat de cat.
In rest e bai cu orice ai fi.

Pacat ca trebuie sa alegem intre 4x4 dar scurt.Si 4x2 dar cu potential.

Faceti bine calculele.


_______________________________________
A-l urma pe Hristos nu are nici un sens, daca nu are tot sensul din lume.
Oamenii nu ajung in iad din cauza pacatelor.Si nici in rai din cauza lipsei de pacat.Acceptarea lui Hristos sau nu, este ceea ce ne imparte.
Fericirea este simpla.Dificil este sa fi ...simplu.

pus acum 15 ani
   
Cristian IONITA
apicultor

Din: Bruxelles, Belgia
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3041

pupemea a scris:

Danemaca?
160 PS? Nu mai agheti nimic?
In rest, scula de distractie si de necaz


He, he, he ..... nenea Pupe .... matale vrei sa fii tot timpul fulger .... de agatat agati cam ce vrei numai ca .... nu mai ai "iuteala" aia maxima. mergi mai catinel da duci tot de ai de dus o data



Mishu05 a scris:

Volvo, 14 500 euro. Bena foarte mare, cred ca are 6.5-7 m. Nu imi dau seama cat de mult conteaza :
1. 4X4. cat de dese sunt situatiile in care e nevoie de tractiune integrala pentru a intra/iesi de pe coclauri, daca chiar e musai sa ai asa ceva sau e mai simplu sa stai cu 1 zi in plus si sa nu dai banii astia doar pentru ca are 4X4.
2. garda la sol / ampatamentul. Asta depinde prin ce hartoape trebuie sa treci pentru a ajunge la destinatie . Cu cat e mai mare spatiul utili ( masina mai lunga) cu atat e distanta intre axe mai mare -> risc mai mare sa o atingi de drum.


1. asta cu 4x4 la camion e ca si cu aerul conditionat la turisme, spui ca nu-ti trebuie decat relativ de putine ori, dar si cand il ai ..... ce bine este. 4x4 iti permite sa ajungi in locuri unde nu ajunge tot poporul .... stai mai relaxat nu mereu cu ochii pe cer si buletinu' metoe, iar despre capacitatea de incarcare .... daca ai iesit de pe asfalt bagi 2 remorci si cu asta basta ..... oricum in camion bena scurta + 2 x remorci transporti mai mult decat in camion bena lunga + remorca. Parerea mea ca la conditiile de pe la noi 4x4 e cam obligatoriu. Cum aduci a 2-a remorca acolo? pai ori cu un camion civil, ori faci 2 drumuri.

2. cu 4x4 nu-ti mai faci pbe cu hartoapele .... e drum de tractor treci usor, e drum de TAF .... faci intai o recunoastere per pedes si decizi apoi, in 99% din situatii atat timp cat e un drum nu ai voie sa nu-l parcurgi


_______________________________________
in capitala europeana

pus acum 15 ani
   
CATU
apicultor

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 114
Incet incet ...au cam disparut pavilioanele trase de tractoare, U650 nu am ramas niciodata si m-au prins cateva ploi cand sa intru pe tarla, si am trecut cu bine bineinteles nu in sleauri , roata mare cuplam diferentialul si ieseam ..acu am un Saviem , daca ma pis la roata motrice patineaza noroc ca vine si  tractorul in spate si rezolva situatia, mi se intampla aproape anual sa am nevoie de el , il am din 1991 nou de la Brasov a carat numai pavilionul, nimic altceva total 1200ore niciodata nu mi-a facut figuri in noptile cand am carat stupi cu el 

pus acum 15 ani
   
amilo
apicultor

Din: focsani
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
pt florin png-intre focsani si garoafa pe e85,este un parc auto.am vazut niste remorci,mai mult as spune platforme ,sunt acoperite cu prelata deci sunt usor de modificat.stupi sa ai.daca faci un pavilion remorcabil si apelezi la un cap tractor de doua trei ori pe an cand te misti,economisesti banii de camion,taxe....

Modificat de amilo (acum 15 ani)


_______________________________________
era luxului a luat sfarsit, urmeaza era luptei pentru supravietuire!

pus acum 15 ani
   
pngflorin
apicultor

Din: Odobesti, VN , 19.01.1977.
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3226
momenta nu mai am nevoie din simplu motiv ca deja am o remorcas si un pavilion pus pe ea din primavara, deja e a trecut un sezon de pastoral peste el........

daca vrei sa il vezi intra pe pagina mea si ai sa il vezi.\\

multumesc insa de informatie.


stupii i-ai mai inmultit ?


_______________________________________
Miere dulce si vanat in catare !


pus acum 15 ani
   
amilo
apicultor

Din: focsani
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
nu,ma mentin la potentialul zonei.poate solutia adoptata de tine ar merge sau o remorca sa ma misc in zona dar nu mai mult.

_______________________________________
era luxului a luat sfarsit, urmeaza era luptei pentru supravietuire!

pus acum 15 ani
   
pupemea
CLUB STUPARITUL

Din: Cisnadie 23 01 1968
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5230
Caut o remorca de 6-8 m lungime.Nu ma intereseaza productie autohtona din considerente de volum si greutate.
Poate vedeti careva pe undeva.
Nu mai adaug (adica ba da adaug) pretul sa fie catre ...moca.

Sarut mana


_______________________________________
A-l urma pe Hristos nu are nici un sens, daca nu are tot sensul din lume.
Oamenii nu ajung in iad din cauza pacatelor.Si nici in rai din cauza lipsei de pacat.Acceptarea lui Hristos sau nu, este ceea ce ne imparte.
Fericirea este simpla.Dificil este sa fi ...simplu.

pus acum 15 ani
   
pngflorin
apicultor

Din: Odobesti, VN , 19.01.1977.
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3226

pupemea a scris:

Caut o remorca de 6-8 m lungime.Nu ma intereseaza productie autohtona din considerente de volum si greutate.
Poate vedeti careva pe undeva.
Nu mai adaug (adica ba da adaug) pretul sa fie catre ...moca.

Sarut mana



o remorca presupun pt animalul ce l-ai cumparat  ????

cred ca stiu eu una pe undeva...........insa a fost folosita dupa un camion ce transporta lemn, daca ajung prin zona am sa ii fac foto.

apropo, din pacate sunt sigur ca e neinmatriculata.


_______________________________________
Miere dulce si vanat in catare !


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la