APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL"
APICULTURA : Forum-ul STUPARITUL , este un forum de apicultura infiintat pentru uzul apicultorilor romani si apartine site-ului www.stuparitul.com
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL" | Reguli | Inregistrare | Login
POZE APICULTURA - FORUM DE APICULTURA "STUPARITUL"
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: dannutzza pe Simpatie
| Femeie 25 ani Mehedinti cauta Barbat 25 - 52 ani |
|
The Drone
apicultor
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 8
|
|
Autopavilionul utilizatorului LINDE (ca exemplu), mai facem ceva modificari(ceva picioare sau niste suporti, ridicam tot stelajul cu stupi..etc...) astfel incit sa putem extrage camionul si sa ramina stupii.....cine a vazut, ceva idei.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Domn_sergiu
apicultor
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 194
|
|
Nu stiu sa spun altfel. Intra pe mobile,la semi-trailes (other semi-trailes).Gasesti acolo la 38000euro un transportor care incarca/descarca containere.Oricum teb. pornit de la container,dar stupi de pe "culuar" trebuie manipulati,adica " nici la bal nici la spital"
|
|
pus acum 16 ani |
|
Cristian IONITA
apicultor
Din: Bruxelles, Belgia
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3041
|
|
pai ... cei de la Relian
dar ... scum al dreaqu
_______________________________________ in capitala europeana
|
|
pus acum 16 ani |
|
apislav
apicultor
Din: Tg. Neamt Jud. Neamt
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 256
|
|
Am vazut la niste maramureseni.Aveau un vagon cu suporti si il lasau pe pamant, trageau camionul de sub el.Aveau un camion achizitionat de la armata.
Modificat de apislav (acum 16 ani)
_______________________________________ "VAX ALBINA, CREMA PUCAT" TEl:0749223473
|
|
pus acum 16 ani |
|
The Drone
apicultor
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 8
|
|
Apislav, nu ai mai multe detalii, in special despre suportii aia de ii lasau pe pamint?
|
|
pus acum 16 ani |
|
lucky5strike
CLUB STUPARITUL
Din: Craiova
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3248
|
|
The Drone a scris:
Autopavilionul utilizatorului LINDE (ca exemplu), mai facem ceva modificari(ceva picioare sau niste suporti, ridicam tot stelajul cu stupi..etc...) astfel incit sa putem extrage camionul si sa ramina stupii.....cine a vazut, ceva idei. |
Personal nu pot da exemplu decat pe Tinu. Mai scrie din cand in cand pe grupuri. Ar fi un mare castig sa posteze aici. E vorba de asa ceva:
36.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
lucky5strike
CLUB STUPARITUL
Din: Craiova
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3248
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
The Drone
apicultor
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 8
|
|
Lucky5strike, aveti mai multe informatie despre picioare? Cum as putea sa-l contactez pe proprietarul stupilor din poza? Va multumesc.
|
|
pus acum 16 ani |
|
linde
apicultor
Din: Turda
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 169
|
|
Sper sa te pot ajuta,autopav. meu se poate si este facut sa se poata lua jos in scurt timp si destul de usor,el este prevazut cu patru picioare, daca urmaresti in poza unde am facut sageata, in partea de jos, este prevazut cu cite un profil patrat de 100mm si lung de 0,50m,in cele patru puncte ,cite doua pe o parte, acestea sint sudate rigid de scheletul pav.mentionez ca sasiul masini este dublu, si la detasare o parte a sasiului ramine pe masina si ceiilalta parte este pe scheletul pav. PICIOARELE (suporti de sustinere) sint facuti din DOUA BUCATI 1) profil patrat de 90mm in forma de L cu laturile de aprox 1m 2)profil patrat de 100mm prevazut cu talpa de sustinere pe pamint de aprox 1 m cum se foloseste;;; profilu de 90mm in forma de L SE INTRODUCE in profilu de 100mm sudat pe masina (reperul alb pe poza) cu una din laturi spre pamint ,in care va culisa ceilalta parte de 100mm prevazuta cu talpa, deci suportul cu talpa va avea prevazut niste gauri de 14 mm la distanta de aprox 100mm prin care se blocheaza cu bolt in momentul ridicari, care se face de doua persoane cu doua cricuri ,cum procedez, dupa ce desfac suruburile de pe sasiu, (sa ramina liber) cu un cric pe o parte si unul pe ceilalta (spate) ridicam in acelasi timp pina se desprind sasiu si blocam cu bolt, dupa care trecem la partea din fata ,si in aprox 1h este scoasa masina afara, si el ramine pe picioare,(forma piciorului este oarecum inpropriu L ,ar fii un fel de T latura mai lunga se introduce in profilu din masina) sper ca m-am facut inteles daca nu mai fac vreo poza , s-au mai scriem, PS ;;EU AM OMOLOGATO SI NU MAI ESTE NECESAR SA O DAU JOS,la verificare. Cu respect N,S
40.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
The Drone
apicultor
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 8
|
|
Linde, am inteles. Teoretic. Am intrebari: 1. toata greutatea (sa zicem cam 5 tone...) se sprijina pe 4 bolturi de 14mm in diametru. forfecare pura. nu e cam mult?..plus ca greutatea nu se distribuie uniform... 2. picioarele sint din patrat de 90 mm...si toata platforma ar trebui sa aiba niste dimensiuni cam pe aici 6000mmx2500mm. piciorusele alea sint incastrate si sint si cam lungi..deci caz clasic de flambaj.....dumneavoastra folositi frecvent picioarele sau nu? au fost probleme la folosirea piciorelor? daca o lasati pe picioare, se misca platforma? Multumesc oricum
|
|
pus acum 16 ani |
|
linde
apicultor
Din: Turda
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 169
|
|
The Drone a scris:
Linde, am inteles. Teoretic. Am intrebari: 1. toata greutatea (sa zicem cam 5 tone...) se sprijina pe 4 bolturi de 14mm in diametru. forfecare pura. nu e cam mult?..plus ca greutatea nu se distribuie uniform... 2. picioarele sint din patrat de 90 mm...si toata platforma ar trebui sa aiba niste dimensiuni cam pe aici 6000mmx2500mm. piciorusele alea sint incastrate si sint si cam lungi..deci caz clasic de flambaj.....dumneavoastra folositi frecvent picioarele sau nu? au fost probleme la folosirea piciorelor? daca o lasati pe picioare, se misca platforma? Multumesc oricum |
1)greutatea este repartizata, deoarece punctuil de sprijin din spate este deplasat daca ai observat mai spre mijloc,,, ,bolturile nu se foarfeca ,si ele daca iti imaginezi un patrat ce este strapuns de un bolt el are doua puncte de sprijin, (scuze nu sint sigur daca sint de 16 s-au> mai mari,groase) 2 )caz de flambaj nu am avut,lungi???? nu prea am inteles, fata de garda de sol a masini se ridica f putin cam 15 cm pina se elibereaza masina si se scoate afara, 3) nu le folosesc fregvent (nu sint nevoit) 4)Da lasata pe picioare se misca si tre avut grija sa fie terenul drept si sa nu se lase , mentionez; greutatea pav ,(cutia cu stupi) nu ajunge la 5t,si in jur de 3,5t &sfat, poti sa pui trei picioare pe o parte, si sigur nu mai misca,si piciorele din mujloc sa fie cu surub la doua capete ,filet sa poata prelua din greutate dupa cum vrei,( gen schela metalica pe santiere ( am vazut la un coleg)
|
|
pus acum 16 ani |
|